Prawo zwrotu/reklamacji

W naszym sklepie internetowym, mają Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zakupionych u nas produktów. W tym terminie, należy nas poinformować, drogą pocztową lub elektroniczną o decyzji jaką jest odstąpienie od umowy, w sposób jednoznacznego oświadczenia, np: wniosek odstąpienia od umowy, który znajduje się poniżej. Mogą Państwo skorzystać również z innego wniosku lub własnego wypisanego ręcznie, w którym znajdują się dane. tj:

1. Dane umowy:
  • Numer zamówienia oraz data jego złożenia 
  • Numer paragonu lub faktury
2. Dane klienta:
  • Imię i nazwisko
  • Adres (w przypadku zwrotu poprzez przekaz pocztowy)
  • Telefon
  • E-mail (opcjonalne)
  • Numer rachunku bankowego i nazwa banku, na który przekażemy zwrot pieniędzy.
3. Zwracany towar:
  • Nazwa towaru
  • Ilość
  • Przyczyna odstąpienia od umowy (jeśli to reklamacja)
4. Oświadczenie
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zwrotu/reklamacji w przypadku umowy zawartej na odległość
5. Podpis:
  • Czytelny podpis zwracającego
Odesłanie Towaru

Po wypełnieniu formularza, należy dołączyć go do odsyłanego towaru. Produkt, którego dotyczy zwrot lub reklamacja, powinien być starannie zakapowany (najlepiej w oryginalne pudełko), wraz z dowodem zakupu tj. paragon lub faktura. Następny krok to udanie się na pocztę lub do innej placówki kurierskiej i odesłanie zakupionego towaru na adres naszego sklepu stacjonarnego.

Polskie Pościele

Małgorzata Gołębiewska
Polskie Pościele

adres:
ul. plac Sulwińskiego 5a/1,
98-235 Błaszki
kontakt:
sklep@polskiepościele.pl
tel: 500-605-827
paczkomat:
Plac Księdza Kordeckiego 14A, Iwanowice – ICE01M

Zwrot Pieniędzy

Jeżeli zwracany lub reklamowany towar wyślesz na adres naszej placówki, niezwłocznie przystąpimy do rozpatrzenia Twojego żądania, a także zwrócimy Ci pieniądze na konto lub przekazem pocztowym, zgodnie z tym co zawarte we wniosku.